Szanowni Państwo,
W związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), wykonując obowiązek informacyjny informujemy, że w związku ze współpracą z Panią/Panem (reprezentowaną przez Panią/Pana firmą) będziemy dokonywali przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
Kto jest administratorem danych osobowych?
Administratorem Państwa danych osobowych jest Luxury Medical Care Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – Spółka Komandytowa z siedzibą w Warszawie, dane firmy:
Luxury Medical Care Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – Spółka Komandytowa
ul. Słomińskiego 17/47, 00-195 Warszawa
NIP 525-231-49-01
W jakim celu będziemy przetwarzać dane?
Dane osobowe Klientów i osób kontaktowych mogą być przetwarzane przez Administratora w następujących celach:
- realizacji przez administratora umów (zleceń),
- czynności zmierzających do zawarcia umowy handlowej,
- odpowiadania na zapytania związane ze świadczonymi usługami i oferowanymi produktami,
- dochodzeniem przez administratora praw (obroną roszczeń),
W jaki sposób pozyskujemy Państwa dane osobowe?
Dane osobowe Klienta i Osób kontaktowych Administrator pozyskuje bezpośrednio od osoby zainteresowanej, która podaje swoje dane podczas kontaktu z pracownikami Administratora. Informacja taka może być dostarczona do Administratora na piśmie w formie poczty tradycyjnej, w formie poczty elektronicznej lub telefonicznie. Administrator może pozyskiwać dane z informacji ogólnodostępnych, takich jak KRS, odpowiedzi z bazy CEIDG lub z firmowych stron internetowych w zakresach danych ogólnodostępnych, publikowanych w sposób jawny.
Jak długo przechowywane są Państwa dane osobowe?
Dane osobowe Klienta lub osoby kontaktowej przechowywane w celu wykonania umów przechowywane są przez okres 5 lat od momentu powstania obowiązku podatkowego. W przypadku nie zaistnienia obowiązku podatkowego (umowa nie zostanie zawarta) dane osobowe przechowywane będą przez okres nie dłuższy niż 3 lata.
Jakie dane osobowe przetwarzamy?
W przypadku przetwarzania danych osobowych przy czynnościach zmierzających do zawarcia takich umów Administrator przetwarza następujące informacje:
- nazwa firmy,
- imię i nazwisko Klienta,
- imię i nazwisko osób kontaktowych,
- adresy dostawy towarów lub usług,
- adres e-mail,
- numer telefonu kontaktowego,
- numer NIP,
- historię przesyłanych zapytań ofertowych.
Administrator nie przetwarza żadnych danych osobowych w celach automatycznego podejmowania decyzji w tym usługi profilowania (dostosowania reklam produktów wyświetlanych na stronie do aktywności Klienta).
Komu udostępniamy Państwa dane osobowe?
Administrator udostępnia dane osobowe podmiotom współpracującym przy realizacji zamówienia i przygotowania ofert, w szczególności firmom transportowym, firmom przygotowującym oferty w imieniu Administratora, firmom realizującym część usług w imieniu Administratora.
Administrator przekazuje dane wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji zamówień, przygotowania ofert. Żadne dane nie są udostępniane w celach komercyjnych ani sprzedawane.
Jakie prawa przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych?
Każda osoba fizyczna, której dane przetwarza Administrator ma prawo do dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, uaktualniania, ograniczenia zakresu ich przetwarzania, wstrzymania przetwarzania i prawa do bycia zapomnianym. Administrator spełni żądanie osoby w zakresie jak wyżej po potwierdzeniu jej tożsamości.
W celu realizacji powyższych praw należy wysłać korespondencję na adres e-mail:
Inspektor Ochrony Danych
iod@lmc.com.pl
Tel.: +48 602 341 227
Gdzie można złożyć skargę związaną z przetwarzaniem moich danych?
Skargę w przypadku uznania, że przetwarzania Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO można wnieść do Prezesa Urzędu ds. Ochrony Danych Osobowych. Adres: Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.